Skip to main content

Klachtenregeling CGWonderwijs.nl

CGT opleidingen voor HBO+ professionals

Versie november 2023

Inleiding

Wij streven er naar om cursussen aan te bieden die didactisch en inhoudelijk van een uitstekend niveau zijn en daarnaast zowel voor cursisten als opdrachtgevers een positieve totaalervaring te bieden. Wanneer wij hierin tekort schieten, horen we dit graag zo snel mogelijk en zullen we er naar streven om dit zo goed mogelijk op te lossen. Wanneer dit niet naar tevredenheid gebeurt, is het altijd mogelijk om een klacht in te dienen.  

Indienen van een klacht

Een klacht dient uiterlijk binnen 4 weken na afronding van een cursus te zijn ingediend. Na deze periode vervalt het recht van reclamatie. De klacht dient via e-mail (info@cgwonderwijs.nl) naar ons gestuurd te worden.

Afhandeling van een klachten

Wij streven er naar om binnen 1 week op een klacht te reageren met een bericht van ontvangst en een aanbod tot contact. Een klacht wordt binnen vier weken behandeld, mochten wij meer tijd nodig hebben, dan wordt de indiener daarvan op de hoogte gebracht. In eerste instantie wordt door cgwonderwijs.nl getracht om in onderling overleg met indiener tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet mogelijk blijkt, wordt de klacht voorgelegd aan onze klachtenfunctionaris. CGWonderwijs.nl maakt gebruik van een onafhankelijke klachtenfunctionaris, die deskundig is op het gebied van het onderwijs van CGWonderwijs.nl, maar niet in dienst is bij CGWonderwijs.nl, namelijk: Mw. drs. Angeline Smeltink. U kunt haar rechtstreeks bereiken via haar mailadres: angelinesmeltink@gmail.com.  Het oordeel van de klachtenfunctionaris is bindend voor zowel indiener als CGWonderwijs.nl. Klachten worden vertrouwelijk behandeld. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en deze informatie wordt voor de duur van twee jaar bewaard.

Aanvullende informatie

CGWonderwijs.nl biedt onderwijs aan dat is geaccrediteerd door de VGCt en cursussen worden gegeven door docenten die lid of supervisor zijn bij de VGCt, met incidentele uitzondering van gastdocenten of trainingsacteurs. Een cursist of opdrachtgever heeft ten allen tijde de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de commissie van beroep of vertrouwenspersoon van de VGCt, dit staat los van het klachtenreglement zoals hierboven beschreven. Meer informatie over de klachtenprocedure van de VGCt vindt u op https://www.vgct.nl/klachten-en-bezwaren/

Cgwonderwijs.nl zal zich neerleggen bij de uitkomst van een eventuele klachtenprocedure bij de VGCt behoudens mogelijkheden van bezwaar en beroep.

Op punten waarin bovenstaande beschrijving niet voorziet gelden de algemene voorwaarden die via onze website cgwonderwijs.nl zijn in te zien.